Levering & Retouren

Levering

Binnen 1 of 2 dagen, of soms dezelfde dag nog, wordt je bestelling aan de pakketdienst aangeboden. Hoelang de pakketdienst er dan over doet om het bij jou te brengen is afhankelijk van de drukte op dat moment.

Wanneer de Track & Trace beschikbaar komt, krijg je een e-mail van de pakketdienst. Je kunt er dan desgewenst zelf voor kiezen op het naar een ophaalpunt te laten sturen. Je moet je pakket wel binnen 7 dagen ophalen, ander gaat het weer retour. Wij vergoeden de verzendkosten niet wanneer je het pakket vergeet op te halen!

Wij willen de producten voor een zo scherp mogelijke prijs aanbieden. De pakketdienst doet het niet gratis voor ons. Voor niemand, hoor! Zelfs niet voor de grote ketens. Daarom berekenen wij verzendkosten. Zo kunnen we blijven bestaan en jou voorzien van de allerleukste spullen.

Verzending gebeurt vanuit ons magazijn in Nederland. Dus géén buitenlandse dropshipping praktijken.
Veilig en vertrouwd.

Retour

Ruilen doet huilen!
Wij kunnen ons haast niet voorstellen dat je onze producten terug wilt sturen. Maar ja, smaken verschillen, fouten gebeuren. Mocht jij iets terug willen sturen, neem dan even contact met ons op, binnen 14 dagen na besteldatum. Dan komt alles in orde.

Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten voor jouw rekening zijn. Deze zijn misschien wat hoger dan de verzendkosten die je betaald hebt toen je bestelde. Dit komt omdat de wij soms een deel van de verzendkosten al op ons genomen hebben.

Klachten

Is er iets anders aan de hand waardoor je niet tevreden bent, reageer dan binnen 14 dagen na besteldatum. Na deze tijd wordt je klacht niet meer in behandeling genomen.